یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس سازمان لیگ مانع خرید کلی بلیت‌های پرسپولیس-سپاهان توسط بانک شهر
سرخط خبرها

صمد: بازی‌های خیلی سختی پیش روی ماست| هدف مهرام قهرمانی است

  • کد خبر: ۶۲۲۷۸
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴
صمد: بازی‌های خیلی سختی پیش روی ماست| هدف مهرام قهرمانی است
صمد نیکخواه بهرامی که در دیدار برابر کوچین هم مثل سایر دیدار‌ها برای مهرام خوش درخشید معتقد است تیم مهرام پتانسیل قهرمانی دارد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، صمد نیکخواه بهرامی بازیکن باتجربه تیم بسکتبال مهرام درباره پیروزی بر تیم کوچین آمل گفت: بازی خوبی با جوانان داشتیم. تیم کوچین از بازیکنان خوبی بهره می‌برد که مطمئنا در آینده به کمک بسکتبال ما خواهند آمد. برای بازیکنان جوان مان آرزوی موفقیت در رقابت‌های جهانی دارم و امیدوارم در آنجا هم بتوانند بدرخشند.
او درباره هدف مهرام از حضور در رقابت‌های لیگ برتر نیز گفت: ما تمام سعی و تلاش مان افتخارآفرینی برای تیم مهرام است. مهرام تیم پرافتخار و باسابقه‌ای است و هدف مان قهرمانی است. بازیکنان بسیار خوبی داریم که به خوبی از سوی مدیریت باشگاه حمایت می‌شوند، اما فراز و نشیب هم وجود دارد و امیدواریم بتوانیم این فصل را هم دست پر به پایان برسانیم.
صمد در پایان گفت: از الان به بعد باید مرحله به مرحله بهتر شویم و آماده‌تر به میدان بیائیم تا بازی‌های بهتری بتوانیم انجام دهیم. بازی‌های خیلی سختی پیش روی ماست امسال لیگ خوبی داریم و از قبل نمی‌شود نتایج را پیش بینی کرد البته حرفه‌ای نیست. اما به هر حال تیم ما پتانسیل قهرمانی دارد و فکر و ذهن همه بچه‌ها هم رسیدن به عنوان قهرمانی است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->